4 advent

Dags att börja förbereda inför julafton här hemma. 
Första gången vi håller i julafton och det känns faktiskt stort - nu är vi vuxna. Haha. 
Det blir en rolig blandning iår med hela Kims familj och min familj (dock inte min bror med familj för de ska fira med hans frus föräldrar, och det kommer kännas sjukt konstigt för vi har firat varenda jul tillsammans) 
Självklart har vi gjort ett "schema" om vad som händer och ska göras under dagen. Jag med mina listor alltså, men jag blir så stressad annars. Bättre att veta vem som gör vad och hålla sig rätt i tiden så allt inte blir fel och försenat. 



Junias första jul firades i Järvsö 

Julen efter var jag höggravid och firade hos min bror i nykvarn 




Förra året var vi också i nykvarn. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0