Söndag

Inventering check ✔
Ny iPhone check ✔

Dagens inventering gick smärtfritt tycker jag. Förutom att min dosa såklart krånglade och det gjorde att jag la massa tid på det 😩
Vid 18 var vi iaf klara och det återstår bara några ljuskällor imorgon (och våra tre containrar) hehe okej inte bara så bara då 😉

När jag kom hem var inte familjen hemma så jag tänkte vara duktig och öppna min sprillans nya iPhone som fortfarande låg helt oöppnad i sin förpackning. (Har legat på hyllan några dagar pga tidsbrist + att jag vet hur lång tid det tar för mig att förstå mig på telefoner) Och jag ogillar starkt nya prylar. Jag skulle kunna påstå att jag hatar nya tekniska prylar. Jag vill inte ens ha en ny telefon men jag hade inget val, mitt minne är fullt och börjar bli opålitlig. 
Men såklart så strulade både det ena och det andra för jag använder inte ens iTunes och sånt tjafs, och säkerhets kopiera hit och dit så jag ska få över all info från den gamla. Det är sånt här man behöver karlar till 😜
Så jag fick ringa upp Sofi så Jesper kunde guida mig. 
Efter 1...1 1/2h så fick jag äntligen allt på plats och min nya telefon är redo! 
Yeeeey! 
Fatta vad mycket bilder jag kan ta nu! 64 GB har jag på nya luren. Kanske kan ha den sisådär 5 år då 😉

Ikväll såg vi sista Falk filmen. Sååååå jädrans bra! Nu är det lite sorgligt att det är över bara.... Jag sa till Kim att vi kan börja om från film 1, för dem kommer jag knappt ihåg. 
Falk är bland det bästa jag har sett och det är så spännande! 
Älskar dem! 

Nä, nu sova, imorgon kl 10 har jag första intervjun. Natti natti! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0