Hej hej hallå

Okej, igår ringde jag och bokade in de första intervjuerna. Redan på måndag har jag fem stycken. 
Åh va vi håller tummarna nu, både jag och Sofi har våra favoriter och hoppas att vi inte blir besvikna. 

Idag har jag skrivit ner några (flera;) frågor och så har jag inventerat det härligt-stökiga glaslagret. 

Efter jobbet så åkte vi hem till Kims farbror Benge med familj i phagen. Kims kusin och hans barn är på besök från Sundsvall så det var kul för barnen att äntligen få träffas (de spenderade förmiddagen på Torekällberget med Åsa, Erika, Tilde och Annika) medan grabbarna körde golftävling och jag var ju som sagt på jobbet. 

Kvällen var iaf trevlig och det blev grillat med så goda tillbehör (älskar ugnsstekt broccoli och blomkål) och sallader. 

Imorgon är det inventering hela långa dagen. Tror på riktigt att vi är väl förberedda och kan göra det allra mesta imorgon! 

Jag är väldigt spänd och taggad inför nästa vecka. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0