Fredag

Igår hade vi en hemmadag. En tjej som heter Paulina kom hem till oss och gjorde pedikyr på oss (mamma, Åsa och Junis gjorde även händerna) 
Det var väldigt skönt att luta sig tillbaka och få fina fötter och lite massage. 
Det kostade 15 € per person. 
Junia skulle såklart ha hello Kitty naglar. 

Jag läste ut min bok konsten att höra hjärtslag. Otroligt fin kärleksberättelse, rekommenderar den starkt! Den får 4/5. 

På kvällen åkte Åsa och mamma in till stan och shoppade. 
Jag tränade på crosstrainen och det var asjobbigt i 30 graders värme, fast såklart i skuggan. 


Gjorde oss klara och åkte till stan där vi åt pizza. Dock var Alicia såååå otroligt tråkig och gallskrek för att hon såg några karuseller längre bort och vägrade ge sig. Hon skulle dit till varje pris. 
Så det blev liksom ingen harmonisk middag så våra föräldrar tog barnen och åkte hem så jag o Kim satt kvar en stund, drack rödvin och sedan gick vi och bowlade (1-2 i serier) jag var arg. 
Sen spelade vi tavli och då vann jag. 
Tog taxi hem och mötte upp Theo, Adam, hans tjej och Jocke på Albus där vi tog drinkar och snackade skit. 
Vidare till Rock n blues och sedan avslutade vi med Domus. 
Vi kom hem 04 , men nu är vi på G igen, mot Emborios för en baddag! 





Kommentarer
Postat av: Jossan

Men fan va snygg du är😍

Svar: Tack 😉😍
emelie

2015-08-01 @ 10:07:38
URL: http://josefinanero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0