Första dagen på jobbet

Hade megaångest igår kväll och sov som en kratta. 
Men det släppte ganska fort när jag kom till affären. Gäller att ta tag i saker och ting på en gång och det var det jag gjorde! 
Jag har fått dåliga nyheter, både privata och jobbmässiga från mina kollegor och det är klart att det rör mig också eftersom vi är sådant litet team på 5 pers och det är klart att jag vill att alla ska må bra och jobba mot samma mål. 
Nu blev det inte RIKTIGT som jag hade tänkt mig och det är jobbigt. 
Jag vet att vi fixar det här men det innebär mer jobb, planering och tid ifrån min familj.
Ja så fem vi var nu bara tre kvar. Så kan det gå. 

Så idag har pratat med Eskilstuna kuriren, fixat med fotograf, skrivit rekryteringsannons, ringt hit och dit, bestämt möten för annonsering och gjort annonser m.m. 
Så jag känner ändå att jag har hunnit mycket idag. 
Butiken var fin och allt verkade vara under kontroll vilket gjorde det hela lite lättare! 
Så nu måste vi hitta två nya butikssäljare så fort som det bara går, fast såklart ska det vara rätt person och det är fasen inte det lättaste! 

La även ut en annons på FB, det är väldigt bra med FB för där kan du välja städer, åldrar osv vilka som kan se din annons. Plus att det typ kostar NADA! 

Så om ni känner någon som är ute efter ett jobb så hojta! (Enda kravet jag har är att jag inte kan jobba med vänner eller bekanta, det fungerar aldrig i längden!) 

Håll tummarna för oss nu! 

Vi söker butikspersonal! 

Vi på LjusExperten i Eskilstuna behöver fler butikssäljare på deltid/heltid. 
LjusExperten i Eskilstuna är stan's största belysningsaffär med ett brett sortiment av armaturer och ljuskällor. 
Vi står får kunskap, kvalité och service. 
Vi är ett litet team där alla ger allt och hugger i där det behövs. 

Vi söker dig som vill lära dig mycket om ljus och inredning, har ett glatt humör och vill arbeta med kunder som ställer höga krav på service och kunskap. 
Har du vana med butikssälj och kassa är det meriterande men inte ett krav. 

I tjänsten ingår allt som har med butik att göra, från varuplock, skylta om, montering av armaturer, hålla rent och snyggt i butiken och självklart serva våra kunder. 

Du vi söker är mellan 20-40år, gillar högt tempo vid säsong, vara flexibel med tider och kunna hoppa in lätt vid behov. Körkort är ett plus. 
Tala/skriva flytande svenska samt göra sig förstådd/förstå engelska. 
Vänligen maila eller kom in till butiken med cv och uppgifter. 
Hoppas vi ses, Emelie, Sofi och Per. 





Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas ni hittar någon snart:) vilken dröm att få jobba med lampor och inredning och dessutom vara så tajta👍🏻
Är grymt nyfiken på huset så nu får du berätta mer snart

Svar: Ja det är väldigt roligt , för det mesta ;)

Lovar att berätta... Snart!
emelie

2015-08-24 @ 22:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0