En välbehövlig ledig dag!

Kvällen igår var 👍 och jag kunde sova! 
Sarah och Cecilia sov över så jag vaknade upp till ett stort frukostbord. 

Eftersom vädret inte alls var badvänligt så bestämde vi oss för att åka till Gröna Lund. Och Junia ville självklart ha med sig sina bästisar Oliver och Matilda, så sagt o gjort, jag ringde Mary och frågade om vi fick låna kidsen och det fick vi. Åkte till deras fsk och hämtade upp dem innan vi begav oss till Grönan. 
Väl framme blev det lunch och sedan var det bara att åka järnet! 
Det var i princip inga folk så barnen kunde åka som de ville, ingen kö och de fick stanna kvar och åka om och om igen om de ville! Så perfekt! Vi åkte som bara den, Alicia var också med på det mesta. Ungarna var jättesnälla och lyssnade bra. 
Även vi vuxna hann med att åka. Jag älskar ju fritt fall och alla andra grejer, bara det inte snurrar, så som popexpressen eller tekopparna. 

Tack för idag älskade barn ❤ och tack för igår och idag Sarah o Cilla! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0