Undrar

Ni är ca 100 pers som läser min blogg varje dag. Några är närmaste familj, några är vänner eller bekanta och så ni som jag inte har en blekaste aning om vilka ni är. En salig blandning! 

Vill bara ställa några frågor, 
Har du barn och hur många? 
Ni som har barn, hur många vill ni ha eller är ni "klara"
Ni som inte har några barn, vill ni ha barn eller inte? Varför? 

Skulle bara vara kul att höra hur andra familjer har det/tänker. 

Jag har väl alltid önskat mig många barn för att jag har växt upp relativt ensam eftersom jag är en sladdis. 
Men sen så gäller det att ha tid och möjlighet för en stor familj också. Riktigt så är det inte just nu, men jag är väldigt nöjd och lycklig över mina två tjejer och att jag försöker att kombinera att köra eget och ha familj samtidigt. Fasen, om andra kan det ska jag väl också klara det! 
Visst det blir långa dagar och mycket samvete hit och dit, men jag tar igen det på annat sätt. 

Skulle vara roligt om ni berättade. 

Kram 



Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, jag har en tjej på 4 år. Just nu känner vi oss väldigt nöjda med ett barn, men jag har väl alltid velat ha två... Det klassiska en tjej och en pojke :-)
Vi får se vad tiden utvisar...

2015-04-16 @ 07:54:57
Postat av: Mamma till 3

Jag skulle lätt kunna tänka mig fler barn, men tyvärr är maken inte inne på samma linje.
Min dröm är fem barn.
Ha det fint!

2015-04-16 @ 14:07:44
Postat av: Lisa

Vi har ju träffat några gånger. Har inga barn skulle vilja ha men min sambo som har två redan är inte så sugen

2015-04-16 @ 16:23:03
Postat av: mamma

har 3 barn och känner oss nöjda :-)

2015-04-16 @ 18:08:33
Postat av: J

Har inga barn än, men vill gärna ha 2 :)

2015-04-16 @ 20:39:30
Postat av: Mikaela

Jag vill ha iaf ett barn till :) Har alltid sett mig själv med två flickor men ett tredje barn är inte en omöjlighet! Ses på lördag! ❤️️

Svar: ❤ Det gör vi!
emelie

2015-04-16 @ 21:49:40
Postat av: Nina H

hej :) Jag trodde tidigare att jag ville ha 3 men nu är jag helt nöjd med mina två pojkar (Hugo och Charlie). Både jag och pappan känner att vi vill ha tid att ge dessa två vår fulla fokus. Skulle varken orka eller hinna med en trea. Dessutom känner vi att det vore skönt att få tillbaka mer tid ihop som par. Det kommer vi få snart när barnen är större, men en till bebbe då skulle få hela hjulet att starta om från början igen. Tjo!

Svar: Så känner vi också...!Kram
emelie

2015-04-17 @ 00:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0