Torsdag (fast känns som onsdag)

Härlig vecka! Solen har varit vår vän och lyst på oss när vi har gått våra promenader och lekt i lekparken. 

Idag var vi i badparken med Mary o barnen efter dagis. Barnen lekte och vi hade glassfest med jordgubbar. 
Sen så frågade Matilda mig om Junia fick sova hos henne. Så jag frågade Junis och hon bara spärrade upp ögonen och utbrast - får jag det?! 
Ja sa jag och Mary. Lycklig tjej sa knappt hej då till mig, en liten kram fick jag sen skulle hon hålla Oliver och Matilda i händerna och gå hem med dem. 
❤❤❤




Så jag och Alicia fick promenera hem själva. 
Kim kom hem vid 18 tiden men vi hann bara med en middag innan han fick ett "panik" jobb i sthlm så han åkte iväg igen. Känns lite tomt i sängen nu ska jag väl tillägga. 
Jag ska krypa till sängs redan nu för imorgon jobbar jag. UTAN barn. Fatta vad mycket man får gjort då ;) 

Hej! 

Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Det ser underbart ut med vårsolen i ansiktet på de små, vilken mumsig matsäck :)

2015-04-09 @ 21:53:30
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0