Skön dag

Som vanligt är helgen alldeles för kort, speciellt när man jobbar lördagen, då hinner knappt helgen börja. 
Igår var det som vanligt dans för Junia. Sen åkte Kim och barnen till Gubbängen för att hälsa på Elin och Hampus i deras nya lägenhet. 
Kvällen var i lugnaste laget. 

Idag fick vi sovmorgon! Älskade Alicia är som sin syster- sjusovare, vi sov till 10! 
Jag har tvättat, vi har varit på två visningar. Åh jeevlar vilket fint hus ena objektet är! Men helsike vad priserna är höga nu, det är heeeeelt sjukt. Jag förstår inte hur detta kommer att sluta. 
Tycker allt har blivit lite löjligt dyrt nu, speciellt utanför sthlm!!! 

Jaja, när vi varit och tittat klart på husen åkte vi ut en snabbis till min bror. Sa hej och snackade lite skit. 

På kvällen bjöds det på grillat här hemma hos Lasse och Åsa. 
Nu är jag så trött att ögonen går i kors, blir en tidig kväll i säng. 
Imorgon gäller det för Alicia ❤❤❤

Hej!! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0