Helg!

Hejhej. Första gången på flera månader jag sitter vid en dator och skriver ett inlägg.
Den här veckan har gått väldigt fort, i onsdags så fyllde min bror Jonas 45 år, vi åkte hem till honom efter det att Kim slutat jobbet med en födelsedagspresent.
I torsdags var vi på visning...och det huset var inte alls bra. Jag klippte av en bit av håret och färgade... SÅ SKÖNT!
I går jobbade jag, kom hem och blev serverad tacos i stora lass. Cecilia kom över med ett glatt humör och en drös av presenter från Indien till barnen.
Vi kollade på Lets dance, åt Ben & Jerrys och bara va. Skön fredagkväll med andra ord.
 
Natten var dock inte bra, Alicia håller på att få typ fem tänder samtidigt så hon sover sååå dåligt! Stackars liten.
Idag har hon tagit igen mycket sömn..det är bra!
Jag själv har jobbat, men kom hem för en stund sedan. Ska göra mig klar för ikväll ska vi på middag hos Jonn och Sandra.
Kim och Junia är på kalas. Oliver fyller 3 år och har sitt kalas på badhuset i Bro. Kan tänka mig att de har riktigt roligt! Och Junia skulle få inviga sin nya baddräkt.
 
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0