Tog tag i saken!

Bättre sent än aldrig. 
Jag har länge velat bli månadsgivare till någon organisation men inte riktigt bestämt mig vad eller vilken org. jag vill hjälpa. Finns ju så många. Djur och natur (miljö)  har jag brunnit för länge. 

Jag har skänkt pengar till rosa bandet, humor galan, världens barn mf ja ni vet en engångs summa på några hundralappar varje år. 
Men nu, bara den senaste veckan har jag sett många filmer och berättelser på nätet just om cancer. 
Så ikväll så blev jag månadsgivare till barncancerfonden. Äntligen tog jag arslet ur vagnen. 

Bara en fråga, men skulle vara intressant att veta vad ni brinner för och om ni skänker något? Stort eller litet spelar ingen roll. Junia brukar ge en tia till Frälsningsarmén som står utanför Åhléns. Det är också bra! Många droppar små... Bra exempel på hur mycket det lilla kan betyda. 





Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag brinner mycket för cancerfonden just för att pappa dog i cancer. Sen självklart för djur

Svar: Usch, beklagar verkligen! 😢❤
emelie

2014-09-05 @ 15:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0