Måndag...

Natten har inte bjudit på någon skönhetssömn direkt. Var så jeeevla trött imorse och detta mörker gjorde ju inte saken bättre. Regn, blåst och grått! 
Kim fick åka med Junia till dagis. 
Måste köpa regnkläder idag (till mig själv) för nu börjar hösten, men jag kommer fortfarande satsa på att pw minst 1 mil om dagen. Visst vissa dagar hinner jag inte (som i lördags), men då får jag träna annat. 
Varför jag tränar? Jag är på jakt efter min gamla kropp. Jag har aldrig haft problem med överflödiga kilon eller att gå ner till min ursprungs vikt efter mina graviditeter. Det är min slappa kropp och hängigt skinn som är problemet. Vill bara få allt platt igen haha. Så vi får väl se om det funkar ;) annars är det jag som lägger mig under kniven och stramar upp 😜

Bild från i lördags ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0