Godkväll

Huset var över förväntan. Liiiite litet, liiiite för liten tomt, men jag kände ändå att här kan vi bo. Uteplatsen var jättefin. Med isolerat uterum med kök och golvvärme, stort trädäck med bubbel och plats för både matdel och loungedel. Huset var fräscht, vitt så det krävs inte direkt något jobb för att sätta sin prägel på det. 
Nu fick jag bara sådan ångest att barnen ska lämna tom Tits fsk. Jag vill inte, jag vill även att mor/far föräldrar ska ha nära till barnen. 
Huvet bara snurrar! 

Nog om det, jag ser SÅ mycket fram emot lördag. Då ska vi ha kräftskiva, vi blir 12 pers och hedersgästen är CECILiA. Jepp hon kommer hem på tisdag (tror jag) ! Ska bli jättekul att hänga med alla och jag har längtat efter kräftor i flera veckor nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0