Tja

Igår hade vi en mysig dag. Oliver och Matilda kom över på förmiddagen (såklart Mary och Spencer också) 
De lekte, ritade och åt glass. 
Sen gick vi ner till stan och åt lunch på nancys, där även Sam anslöt sig. 
Massa ungar och ett litet bord :) såg ganska kul ut. 
Efter maten gick vi och kollade på halloween kläder... Sen skildes vi åt och jag, Junia och Alicia gick på jakt efter en present till kusin Tilde som har födelsedagsmiddag ikväll. 

När Kim kom hem från jobbet snörade jag på mig träningspjucken tog med mig Alicia och gick en pw med Mary o hennes kompis. 



Resten av kvällen bestod av tacos och idol. 

Nu JOBB, ikväll middag hos brorsan i nykvarn. 
Hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0