Onsdag

Startade dagen med en mil med Mary som vanligt. Lunch från nancys i solen. 
När vi kom hem fick Alicia lunch, sen somnade vi båda två i en timme. 
Hämtade Junia och sen lekte vi i dalparken en timme innan vi gick hem. 
Nu är Junia och vecko-handlar med Kim. 

Kim och jag hade en diskussion för 1 1/2 vecka sedan att han tycker mina vecko-matsedlar är för jobbiga och dyra. Fattade inte ett ord om vad han menade och så jag rev lappen (gör alltid ett schema på vad vi ska äta på två veckor framåt) och så sa jag fixa det själv då, köp billigt och kom ihåg nu att man typ åker och småhandlar hela tiden om man inte vet vad man ska äta. 
Hur tror ni att det gick? 
Jo under denna tid har det blivit dyrare, vi har inte haft mat hemma och uteblivna matlådor för mig på luncherna. 
Nu är listan tillbaka. Undrar när han vill ta den diskussionen med mig igen? 

Kolla på de knubbiga små armarna och händer... Hon är så mysig ❤




Idag hade Junia målat på staffli ute på gården. Det är lilla snigeln och pappa som hon målat. Mäkta stolt. Både hon och jag. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så söt hon är 😊

2014-10-03 @ 06:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0