Nä men hej

Arbetsveckan är över! Typ, imorgon ska jag bara ordna med en annons vi ska ha nästa vecka sen är jag done! 
Det har varit fullt upp den här veckan, säljare, annonsfix, jul och juuuuul, och såklart de vanliga, sälja! 
Dock ligger jag efter ca 15 timmar med sömn denna vecka. I natt kanske jag skrapade ihop 1 h. 
Junia har hosta och så som några av er småbarnsföräldrar vet så finns det inte så mycket man kan göra förutom mycket vätska och hostmedicin. Har haft hostmedicin receptfritt från Apoteket men det har liksom inte blivit bättre med den. Så idag gick min mamma och Junia till Tallhöjden och fick lite starkare grejer.
Junia som leker doktor varje dag var ju MER än nöjd att få träffa en riktig doktor. Hon vet hur de ska lyssna på hjärta och lungor och hon ska andas djupt, hosta lite. Kolla i halsen och säga Aaaaaa, kolla öron och sen tillsist "sprutan" i fingret för att ta blodprov. Då brukar man få ett klistermärke. 
Att leka mycket doktor efter dagis lönar sig alltså ;) 

Ber en bön att det blir en någorlunda hostfri natt. 

Imorgon blir en lugn hemmadag med mina tjejer. 
Gurra kommer över och äter middag också. Länge sen man snacka skit med honom. Ska bli trevligt! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0