Måndag

Ingen bra start på denna vecka då Junia kissade i sängen natten som var, hon har varit grymt duktig sedan hon slutade med blöja i maj men ibland händer det... 
Så upp och byta lakan, Junia in i duschen. 
Så jag fick köra tvättstuga på förmiddagen. 
Kl 13 var vi klara så då gick jag och Alicia ut en pw runda på 8,5 km. 
Hämtade Junia, sen mötte vi upp Mary och kidsen i badparken, men det blev så kallt då vi gick hem till dem för att leka vidare. 
Är väldigt glad att jag har funnit en vän som bor nära (tar typ 1 min att gå till dem) och som har snälla, omtänksamma barn som leker bra ihop med Junis fast hon är mindre. 
Sen ett stort plus är väl att vi peppar varandra och ger inte upp i första taget- ska vi ha tillbaka våra kroppar så ska vi! 
Hon är min pt typ :) 


Så fina hela familjen ❤ 

Imorgon kl 9.15 ses vi igen och då jäklar! Gym och minst en mil! 

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0