God morgon

Hej, bara jag och Alicia som är vakna. 
Igår kväll när Kim höll på med maten gick jag och Mary ut med barnvagnarna på 1 mil. Det var väldigt skönt ute, inte för kallt och jag är stolt över att jag orkar mycket mer än vad jag gjorde för några veckor sedan. 

När jag kom hem hann jag precis med en dusch innan maten var klar och idol började på tv:n. 
Kim skivade upp mitt favorit kött (rostas) och hade gjort en jättegod sås med tunt skivade råstektpotatis. 
Allt bara smälte i munnen. 
Vi åt lite Ben&jerrys glass till efterrätt, matkoma deluxe! 

Sen somnade faktiskt jag på soffan. Hehe det tar på krafterna att vara på mässan ;) 

Idag är det dans för Junia och vid 14 ska jag träna. 
Kl 18 är det födelsedags firande hos Familjen Åberg då barnens farfar fyllt 62! 

Fullt ös, måste ju passa på, framöver kommer lördagarna bestå av jobb.  

Trevlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0