Fredag

Usel natt, inte många timmars sömn. Alicia är inte rolig. Jag var uppe en gång i timmen fram till 04, sen kunde inte jag somna om förens vid 05.30. Fick däremot sovmorgon då tjejerna sov till 09.15. 
Började dagen med frukost, sedan fick de bada och göra sig fina. Alicia somnade efter badat och Junia kurade ihop sig i soffan och kollade på frost. Då hann jag med mig själv en stund. 
Efter lunch gick vi över till Mary där Junia stannade kvar för att leka med Sam, Matilda och Oliver. 
Jag och Mary tog småttingarna och gick en pw till polisen för att hämta Junia's färdiga pass och sedan vidare till maxi, lindex och systemet för att handla helgens nödvändigheter. 
När vi kom hem hann vi chilla lite innan Becca och Gurra kom över på middag. 
Perfekt fredag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0