Tjena tjena

Det händer inte så mycket här :) det blir liksom samma sak, bad på förmiddagen försöker få Alicia att sova så mycket som det går de varmaste timmarna. 
Junia sover när vi kommer hem från stranden. 
Då får man lite egen tid. Det är fasen inte som förr i tiden när man hade tid till de ena och de andra. Ööö såklart men det blir mer uppenbart här. Hemma har man ju alla möjliga hjälpmedel för att barnen ska hålla god min. Men jag har ju hjälp av mina föräldrar och Sandra o det är ju jäkligt stabila hjälpmedel ;) 








Ikväll ska vi åka in till stan och äta PIZZA! 

Ciao! 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Emelie! Jätte fina bilder. Jag läser om er och saknar er. Kram Åsa

2014-05-14 @ 17:24:50
Postat av: Jelena

Du va bara tvungen å skriva de? Jaja,smaklig måltid och ät lite mexikana åt mig också.

2014-05-14 @ 19:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0