Tisdag va?

Blandar ihop dagarna. Skönt att inte bry sig. Inte om klockan heller. 
Jag vaknade innan båda barnen i morse. Så det blev en lugn frukost. Det var ju ganska härligt det med :) sen fick det bli en omgång till när Junia vaknade. 

Dagen spenderades i Emborios med vänner från Sverige. När vi ligger där i varsin solstol ser vi en fena guppa upp, ser vi ett syne? Neeej två delfiner simmar upp bara 15-20 m från strandkanten. Så himla häftigt!!! Har aldrig i hela mitt liv sett delfiner (vilda) på så nära håll. Junia blev också helt till sig men vågade inte bada efter haha de var ju så stora fiskar sa hon ;) 
Det var helt otroligt! 

Vi lunchade på stranden och hade kanon väder hela dagen. 
Nu ligger Alicia och sover och Junia "sover" nere hos mommo och moffa. Får väl se om hon tassar upp och lägger sig bredvid mig senare... 

Nu är det bara 2 dagar kvar sen kommer mannen i mitt liv äntligen hit! Har inte varit ifrån Kim såhär länge sen sommarn 2011. Då var vi ifrån varandra 3 veckor och då var jag gravid med Junia. 

Några Bilder från Kaly sommar 2011



















Minnen ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0