Natti



Tog med mig gymmet till Alicia. Packade ner den i vagnväskan, väger ju noll. Alicia ligger där och funderar och håller igång tyst och snällt ganska långa stunder nu. 

På ett sätt så känns det så himla konstigt att inte ha Kim bredvid sig i sängen. Men på ett annat sätt så känns det bra. Pirrigt på något sätt. Konstigt kanske ni tycker men jag vill känna längtan och saknad också. Jag vill känna alla känslor. För tänk sen när vi ses om 12 dagar då kommer liksom kärleken flöda som fan ;) 

Nä nu måste jag försöka sova. Alicia har varit en gnällspik ikväll och jag håller tummarna för att det blir en lugn natt. 
Vi ligger en timme före er så lite sent är det ju :)

Natti. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0