Jag fattar inte...

Det är inte första gången jag läser om kvinnor som inte vet om att de är gravida. En gammal bekant var tom i V.20 när hon fick reda på att hon var preggo. 
Jag undrar bara?! Hur kan man inte känna det på sig? framförallt menar jag om man har 2-4 barn sedan innan, då känner man faktiskt av vissa gravid-symtom. 
Någon som har erfarenhet av detta? Jag kände att något inte var "som det skulle" redan innan jag testade positivt i typ V. 7 eller vad det var... Och magen? Är inte den väldigt stor i sjätte månaden när man redan är fyrbarns mamma? 
Sen har man ju också hört om dem som åker in för magsmärtor och när de väl kommer till sjukhuset får de reda på att de ska föda. Ingen koll att de ens har varit gravid i 40 veckor... WHAT?! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0