Fredag

Helg igen, HUR SKÖNT! Dock jobbar Kim imorgon vilket är lite trist men han får jobba hur mycket han vill/kan för han lyckades klämma in en veckas semester med oss 23-30 maj. Det är jag överlycklig för. 

Idag så har Junia varit med sin farmor så jag och Alicia har bara varit vi. 
Hängde med Mikaela och Tuva, åt lunch på waynes och gick lite i affärer. Köpte en baddräkt till Junia. 
Efter lunchen gick vi hem till mig där vi bara tog det lugnt och Tuva fick leka lite i Junia's rum. 

På eftermiddagen har jag och Alicia stått i tvättstugan. Hon var inte på sitt bästa humör i selen idag, men vad gör man? Tvätten måste ju tvättas! 

Kim kom hem för en timma sedan så nu förberds middagen i form av oxrullader med dijonsenap, råstektpotatis och sherry sås. 





Junia kom hem för en stund sedan och blev super glad för sin Pippi-baddräkt! Ska invigas på riktigt i Grekland. 
Om 1 vecka draaaaaar vi!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ser ut som hon gillade baddräkten :) Tack för idag! <3

Svar: Hehe aa hon brev hel-nöjd!
Tack själv! :)
emelie

2014-05-02 @ 19:06:08
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0