Melodifestivalen

Igår blev jag, Kim, min bror och Nina bjudna på en helkväll av Swedbank. (Tack mamma och pappa för biljetterna!) 
Först blev det mingel, middag och öppen bar på café opera. Lite underhållning på scenen av Velvet, innan bussar tog oss ut till Friends arena där melodifestivalen väntade. 
Sjukt kul att få uppleva det live och jag är ju en riktig mello-nörd så jag var ju nästan i himmelriket ;) 
Fick gå och pumpa under pausen, hehe nu har gjort det också. 
Efter mellon åkte vi tillbaka till cafét där vi dansade och hade jättekul. 
Tog en taxi hem och var hemma kl 01. Mamma och pappa var barn och hundvakt åt våra barn så de hade verkligen fullt upp med 4 ungar och 2 hundar :) men tror de hade riktigt mysigt och roligt. 
Vi hämtade Alicia på natten men lät Junia sova kvar, ville inte väcka henne. 

Tack för att ni ställde upp så att vi kunde gå på mellon och tack för att ni är världens bästa mormor och morfar! 

Tack till Swedbank för en asrolig kväll och att just vi fick äran att bli bjudna. 

På bussen 



Jag och Nina på cafét 


Vårt lilla gäng på Friends i väntan på mellon. Kände igen tredje mannen från höger så mycket men kunde inte placera honom. Tills vi hälsade och då kom jag på att det var ju fotografen Schulte från tälje. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0