En bra onsdag

Kim lämnade Junia i morse vilket gjorde att jag, Alicia och Wilma tog det chill här hemma. 
Alicia sov lääääänge, så jag duschade, åt lunch och hann med några Olga-övningar i en total tystnad. 
Kl två gick vi ut, rastade Wilma och sedan hämtade jag Junia. 
Gick hem till mamma och lämnade o hämtade lite grejer efteråt. 
Sedan mötte jag upp Becky på stan. Junia skulle hoppa på den där studsmattan på gågatan i 100 år. 
Aja, sen gick vi hem till oss. Jag bakade en kladdkaka, Becky gungade Alicia och Junia dansade till sin musik från iPaden. 
Sen lagade jag mat och Kim kom faktiskt hem den tid han lovat 19.30! 
Jelena kom förbi en snabbis och lämnade ett par skidbrallor till mig. 
En trevlig kväll med andra ord. 
(Fast jag råkade bränna kakan) 

Imorgon är Junia ledig. Jag ska bada barnen, packa det sista och sedan invänta Kim. Sen väntar väl 4-5 h bilfärd mot Dalarna. 

Vi hörs imorgon då. Hej! 




Kommentarer
Postat av: josefin anero

Snacka om att det är "från dag till dag" som nybliven mamma, känner så väl igen mig i vissa grejer som du skriver. Hoppas ni kommer iväg smidigt och att bilresan går bra med kidsen. Kram

Svar: Ja, så är det verkligen.
Tack, hoppas jag med. Alicia är dock inte på bra humör... :(
Hoppas hon somnar i bilen.
emelie

2014-03-27 @ 08:37:44
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0