Vart är världen på väg?

I måndags kväll hörde Kim ett brak utanför vårt fönster och det lät som att glasrutor krossades. Han kollar ut och ser att grannen mitt över har två fönster krossade. 
Det var folk utanför på gården, men sen tänkte vi inte mer på det och fortsatte med det vi höll på med här hemma. 
Nästa dag (igår) så är glasmästaren där, ovanligt många bilar inne på vår innergård men inte tänkte jag på att det skulle röra sig om något brottsligt. 
I morse står det på första sidan i LT om att polisens nationella insatsstyrka stormade just den lägenheten för att ta en pedofilledare på bar gärning.
Jag är så jävla äcklad att detta hänt "mitt framför ögonen" på mig. Och att min dotter lekt med gungorna precis utanför hans fönster. 
Det knöt sig i magen när jag gick utanför dörren imorse och blickade bort mot fönstret... 
Jävla svin hoppas han ruttnar i fängelset.  (Fast eftersom vi lever i Sverige släpps han väl ut om sisådär 2 år...) 
Nä världen är ond! 
Ja, usch. Vad pysslar din granne med? 
Man vill inte börja tänka efter ens... 




Kommentarer
Postat av: Lisa

Fy vad äckligt. Det kan vara den man minst anar. Borfe vara mycket högre straff. Förstår inte hur man kan tända på barn

2014-03-05 @ 16:21:38
Postat av: josefin anero

Åh fy!!!

2014-03-05 @ 20:15:48
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: Elin

Nämen fy fan!!!!!!! Så obehagligt.

2014-03-06 @ 10:12:00
URL: http://esandh.se
Postat av: Olivia

Fy vad obehagligt!!! Hoppas den jäveln aldrig kommer ut.

2014-03-07 @ 15:33:49
URL: http://www.okb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0