Midsommarveckan

Är här! Åh vad jag har längtat! 
Älskar midsommar. Älskar glada barn som får dansa och leka hela dagen. 
Såg dock att det kommer bli skitväder... Hela helgen. Tror jag dör va tråkigt. Visst finns bara dåliga kläder men NEJ inte på midsommar. Då ska man ha en fjäderlätt sommarklänning och blommor i håret. Vara ute hela dagen, hela kvällen. 
Jag håller alla tummar och tår att det vänder och inte visar 13 grader och regn på fredag... 

Idag har vi inte gjort något speciellt, hängt i badparken. Kim jobbade hemifrån idag. Fråga mig inte om det berodde på helgens svensexa men jag antar det ;) 



Kommentarer
Postat av: Elin

Nu verkar de iaf som att de ska va uppehåll hela dagen, håll tummarna!!✊

Svar: Jaa, jag såg det! Wiihooo!
emelie

2014-06-17 @ 19:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0