Hej

Har jag glömt att säga att Alicia tar nappen nu? 
 Plötsligt händer det liksom. För några dagar sedan tog hon den. Som om inte hade gjort något annat än snuttat på napp. Halleluja! 
Jag är ingen snutte längre. Förstår ni hur skönt det är? 
Nu ser kvällarna/nätterna ut såhär: 
Kl 22,  150 ml ersättning somnar direkt. 
Någon gång runt 04-05 vaknar hon och vill snutta = hon får napp - yeeey
07 ammar och hon somnar om
09-10 lilla fröken vill upp. 

Helt plötsligt känns allt lättare. Jag känner mig redo för att lämna bort henne en hel natt hos mormor/farmor/farfar. Jag har innan varit orolig för att hon inte ska komma till ro om kvällarna/nätterna när hon inte får mitt bröst som tröst, men nu funkar ju napp och lite kärlek lika bra! 
Vi får väl se när Alicia premiär sover hos sina mor eller far föräldrar :) 



Kommentarer
Postat av: Jossan

Hallelulja!!! Jag kämpar fortfarande med att Joline ska "vilja" ha nappen. Kram

Svar: Som sagt, plötsligt händer det! Kämpa vidare, snart så :)
emelie

2014-06-17 @ 21:31:28
URL: http://josefinanero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0