Hej

Asså vilken kille jag har. Jag blev väldigt överraskad av presenten. En resa var de sista jag trodde på eftersom vi nyss kom hem. 
Visste dock att vi skulle försöka ordna barnvakt åt båda barnen tors-fre för att göra sthlm och sova på hotell. Men det var ju för vår 3 årsdag och inte min födelsedagsgift. 

Vi åker tillsammans med Jonn och Sandra och det ska verkligen bli så kul! 
Alicia följer med, Junia ska vara hos sin farmor. Det var bestämt innan jag visste något om resan. Så det var ju inga problem. De ska ut på sjön om det inte blir regn vill säga. 

Idag har jag gjort allt och lite till. Stressat runt som en vet inte vad till jobbet. Som tur var kunde Sofi ta Alicia så jag kunde få så mycket gjort som möjligt. Kunderna blev ju lite förtjusta i charmtrollet :) 
Sen hämtade vi Junia. Nu ska jag packa till oss allihop. 

Hörs! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0