En vaken natt

Tjollahopp! 
Junia somnade kl 20 igår och Alicia som vanligt vid tio. 
Runt 01 kom en tassande tjej och la sig mellan oss och kl 02 väckte hon oss och sa att pyjamasen var blöt. Första olyckan sedan hon blev blöjfri. Så in i duschen med Junis och duscha av kroppen. Jag bytte sängkläder, TUR att madrasskyddet är så pass tjockt. 
Idag måste jag tvätta, bädda med sådant lakan så det inte går igenom till bäddmadrassen. I mitten där hon brukar ligga. Varför har jag inte gjort det innan? trodde jag att det aldrig skulle ske liksom? Knäppskalle, såklart en soon to be 2,5 åring kommer kissa på sig NÅN gång., iaf under natten. 
Sen efter allt bök så kunde inte jag sova. Alicia vaknade vid 04 och 07, fick snutta nappen (hon släpper den när hon somnar) 
Jag somnade till några gånger men drömde hemska mardrömmar om att planet som min bror och hans familj åker med idag (eller just nu) kommer att störta. 
Båda barnen sover än... Junia är inte van att vakna på natten. 
Idag ska vi till farfar och Åsa. Men först en lång promenad och sedan festa på glass. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0