Baddräkt

Hej, 
Som ni kanske vet har jag mitt "problem" med magen. Det är inte fettet som är problemet, för det finns väl inte sååå mycket att ta av men mitt skinn mest runt naveln har inte gått tillbaka. Jag vet att det tar tid för efter Junia tog det säkert 1 år innan mitt skinn var ok igen. Det är asjobbigt för det går ju inte att träna bort på några veckor...det tar sin tid. Det är liksom som rynkor över hela partiet där magen blev som mest uttänjd. 
Så i sommar vill jag ha en ny baddräkt. Känner att jag kommer trivas bättre i det. 

Vilken röstar ni på? 














Kommentarer
Postat av: Nina

Jag gillar 1,2,4 :) känner oxå att magen inte är som den borde, fast jag har nog mer fett än löst skinn haha

2014-06-24 @ 09:17:16
URL: http://Vaskelainen.blogg.se
Postat av: Sarah

Nr 2 & 6 :)

2014-06-24 @ 09:47:54
Postat av: Mikaela

Du skulle vara fab i alla men röstar på nr 6 :)

2014-06-24 @ 09:59:06
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0