Hej

Jag håller på att lägga ner amningen helt nu. Sedan ca 1 mån tillbaka har hon bara fått en slurk på morgonen..men nu känner jag mig klar och redo för att sluta. Lite sorgligt. För det kanske inte blir några fler barn. Tänker på det för mycket tror jag. Sista gången jag får vara gravid, sista gången vi får vara i bebisbubblan. Första sista gången på allt Alicia gör. Visst blir det lite sorgligt när man tänker så? 

Nu är det ersättning, banangröt och lite smoothis som gäller för fröken. Hon tycker det är kul att få använda munnen och tungan. Syns verkligen att hon gillar sin nya mat :) 





Idag har vi varit hemma hos Malin och Olivia. Festat på glass och jordgubbar och babblat på. 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Va gör ni för smoothies? Kram

Svar: Vaniljyoghurt o banan som bas (så det inte blir för syrligt) sen bara vad man vill ha för smak.
blåbär, hallon eller typ kiwi. Mixar med handmixer. Inte så jätte avancerat här hemma ;)
Kram
emelie

2014-07-01 @ 19:44:03
URL: http://josefinanero.blogg.se
Postat av: jossan

ska köpa en stavmixer faktiskt, äter hon det med sked eller flaska?

Svar: Hon äter med sked :)
emelie

2014-07-02 @ 07:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0