....

Inga förbättringar för tillfället. Wilma kämpar vidare. Hon har allvarliga problem med hjärtat och idag var hon och gjorde ultraljud hos en hjärtläkare (som arbetar med människor) vår snälla och omtänksamma veterinär fixade det så mamma och pappa inte behövde ta med sig Wilma till Aten. Nu får hon nya mediciner. Jag hoppas att detta hjälper och att jag hinner ner till Grekland och får träffa henne........
 
Allt detta kom som en chock eftersom Wilma inte har haft några besvär med hjärtat tidigare...men jag vet... hon blir 14 år snart, någongång är det dags att säga adjö...men jag trodde vi hade något år till tillsammans.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vet hur jobbigt det är att säga farväl till en fyrbent familjemedlem 💓

Svar:
emelie

2014-07-14 @ 22:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0