Bara vara

Idag är vi hemma. Här omkring. Barnen har badat i baljan. 
Jag har passat på att städa lådor i köket och kyl och frys har fått sig en redig omgång. Kastade allt skit. Ni vet allt gammalt som gömmer sig i skåpen/skafferiet så nu skulle det behövas påfyllning av diverse saker. Jag passade på att göra allt medan Alicia sov och Junia ritade. 






Ikväll ska jag träffa Sandra och Jelena. Middag står på schemat. 

Imorgon ska jag jobba. Hoppas på att kunna avsluta Juni och lämna in för bokföring. 
Barnen ska vara hos farfar och Åsa 👍

Sen är det ju fredag och det ser ut som vädret ska bli bra! Hoppsan hejsan, då kanske vi kan dra ut på sjön ett dygn. Eller åka till Vimmerby. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0