V.40

Oh gosh. Vi är här. I vecka 40, dag ut och dag in har vi (eller okej, jag) räknat ned till denna vecka.
Ja så nu är vi här! Jag och bebisen har jobbat på bra och vi mår bra. Visst jag känner ju att jag är ganska så jäkla gravid just nu. Allt ömmar och ryggen går mitt itu såhär på kvällen.
Snart kommer ju den största överraskningen som finns, en flicka eller pojke. 
Hur känner jag inför det då? 
Alla de som säger att det inte spelar någon roll förstår jag nu. För att det spelar verkligen ingen roll. Jag har alltid drömt om en dotter och det fick jag för två år sedan, men nu så är mina känslor inför en pojke precis lika stor som om det skulle bli en flicka till. Två systrar. Junia och Alicia. Den glädjen, de banden som två systrar kan få, ha och dela livet ut. Vad slår det?

Eller tänk att få den stora upplevelsen att få en av varje. Tänk om JAG skulle få en son! Helt underbart! 
Så nu är det verkligen så spännande men min magkänsla säger ju fortfarande  att det blir en lillasyster.
Men det blir ju inte alltid som man tänkt sig ;) 

Lilla älskade bebis nu är du välkommen ut till oss! 





Kommentarer
Postat av: Nina

Såååå spännande! Lördag kommer han nog;)

Svar: 1/2 skulle vara ett bra datum :)
emelie

2014-01-27 @ 22:27:06
URL: http://vaskelainen.blogg.se
Postat av: Mikaela

Åh så det blir en Alicia om det blir en flicka? :) Vad har ni för pojknamn?

Svar: Njooo det blir nog en Alicia, men det är inte bestämt till 100% ;)

Pojknamn... Haha nä, där har vi inget än!
Kram
emelie

2014-01-28 @ 15:13:03
URL: http://mikaelita.blogg.se
Postat av: josefin anero

Härliga v 40!

2014-01-28 @ 21:31:10
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0