V. 38

20 dagar kvar till bf!!! 

Natten som var, va min första helvetesnatt denna graviditet. Mådde så illa och hade ont både i magen (som var stenhård) och nedåt. Försökte med allt, Alvedon, varm dusch, upp och gå, gå på toa, lägga mig. Vid halv 4 var jag uppe sista gången på toaletten och efter det fick jag i alla fall 3 1/2 h sömn. 

Men dagen gick i alla fall bra, hann med allt på jobbet som jag hade inplanerat.
Imorgon 09.50 har jag tid för en preggomassage - för det är jag fasen värd! 

Ja, vad ska jag säga. Det är så nära men så långt bort. Den här lilla bebisen är så hemlig känns det som. Det är det som är så spännande :) 

Många gissar på datum och om det blir en pojk eller flicka. Ska göra en lista senare och skriva upp vad ni och vi tror.



 






Kommentarer
Postat av: josefin anero

låter som att kroppen förbereder sig:-)

Svar: Ja :) ... Om jag fick styra lite skulle jag hellre ta fighten med kroppen på dagtid.
Blev lite svettig och trodde något var på G först...men nä...
emelie

2014-01-13 @ 19:57:27
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha ska du ta fighten på jobbet då eller;-), knasboll.

Svar: Nja den vore ju också lite jobbig, det får väl bli på helgen eller min lediga dag då ;)
emelie

2014-01-13 @ 21:37:33
Postat av: josefin anero

de va jag som skrev precis:-P

2014-01-13 @ 21:37:58
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Det låter som att kroppen förbereder sig :) Spännande spännande!

Gissar som sagt på tisdag 21/1 :) Trodde först en flicka men nu börjar jag tveka.. Säger en pojke! :)

Svar: Jag har antecknat det nu ;)

Kram
emelie

2014-01-13 @ 22:31:00
URL: http://mikaelita.blogg.se
Postat av: Nina

Åh spännande. Jag säger 1/2 och en pojke:)

2014-01-13 @ 23:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0