Onsdag

Natten har varit lugn, Junia kom upp som vanligt runt två-tiden och ville sova hos oss. 
Sen sov vi på ganska så bra. 

Förutom att jag ska föda barn om sisådär 4 dagar så har vi lite andra projekt på gång också. I eftermiddag kommer en mäklare hit och värderar lägenheten så mitt mission idag är att... Ja städa undan. Junia är på dagis 10-13 så det borde jag hinna. Måste ta pauser också med denna mage. 
Än så länge vill jag hålla lite på vad som sker nu i vår, ni får veta när jag vet till hundra. 
Aja, kul ska det i alla fall bli att få den värderad efter allt slit Kim och Co. har lagt ner. 

Nu ska jag sätta igång, hej! 

Kommentarer
Postat av: josefin anero

Spännande!! Är så nyfiken.

2014-01-29 @ 13:33:55
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0