Jobbig natt

Happ, här trodde jag att man skulle få en dröm-natt utan barn som kommer och väcker en om natten och vill komma och ligga mellan oss som bökar runt. 
Jag var uppe och stod i duschen mellan 03.30-04.30. Så illamående! Varför kommer det på slutet? Minns att det var så med Junia också. 
Men somnade sen. 
Sen stod Wilma och gnällde och skuffade runt sin vattenskål (som var tom) kl 06. 
Okej, det var vårt fel. Att jag glömde kolla den innan läggdags igår. 
Men aja, låg och stirrade i taket till att jag somnade en halvtimme senare och sen var de bara att stiga upp och göra sig klar till jobbet. 
Har molande värk i ryggen och känner mig åksjuk men det är ok. 
Imorgon är det ledigt och då blir det VILA!

Kvällen igår var ju helmysig. God mat, en väldigt speciell men bra film (ni som känner mig vet att jag har lite "svårt" för naket och droger hahaha jag blir liksom obekväm, men se den, helt klart att den var sevärd!) 

Vi hörs! 
V.38+1 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0