Godkväll

Igår efter jobbet så somnade jag och vakande med ett ryck kl 20.  
Kim och Junia kom hem en stund efter det med mat. 
Filmkväll. 

I dag har vi fått mycket gjort. Alla julprylar är ett minne blott. Känner mig lugnare och vi har kommit överens att fixa allt till bebbo efter Junia's kalas. Vi blir ca 35 pers här på lördag så plats behövs! 

Ikväll har vi bowlat med Jelena och Tobbe. Överlycklig Junia kunde också och var riktigt vass ;) 
Om jag ska vara ärlig så har jag nästan konstant sammandragningar nu och har haft det hela dagen. 
V.37 imorgon ! 






Kommentarer
Postat av: Caroline

Gud va så länge sen jag var inne.. Vi får en grabb säger dem =) jag tror att ni kommer att få en liten tjej.. spännande nu när det är så nära..

Vi kommer få ett planerat kejsarsnitt efter v.37 är i v.35 nu så det är också nära.

Men är inne och läser här varje dag nästan iaf. Hoppas allt är bra. Kram

2014-01-06 @ 02:15:51
URL: http://www.ilbeyourcommander.blogg.se
Postat av: josefin anero

nära nuu! kram

2014-01-06 @ 18:39:58
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0