En bra torsdag

Var ju först hos BM, sen till cut point och klippte av en decimeter av mitt slitna trista hår. Hämtade Junia precis efter vilan på förskolan, lekte lite på vägen hem i snön. 
Sen målade jag om bebisens skötbord med en halvblank vit färg. 
Mys i sängen och kollade på Pippi. 
Kim kom hem kl sex och då blev det middag och äntligen tog vi (han) tag i att montera ihop buggan. 
Junia var helt till sig och skulle prov sitta och ligga. Bäddade och la sina gosedjur och matade dem. 
Jag blev sjukt sugen på något gott så jag gjorde choklad cupcakes kvällen till ära. 
Nu ska jag sova, imorgon jobb! 






Kommentarer
Postat av: josefin anero

Hoppas vagnen passar er:-)

Svar: Ja, ska bli spännande och roligt. Blir en testrunda med Junia i helgen.
emelie

2014-01-23 @ 21:42:24
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: Nina

Hur var vagnen då? Beställde ni utomlands eller hur gjorde ni?

Svar: Den är så fin!
Vi beställde från stället du tipsade om, fick bra pris, även skötväskan och sittdynan är därifrån.
Sittdynan kan vi även ha till bee + vagnen så den blev perfa!
emelie

2014-01-23 @ 23:11:52
URL: http://vaskelainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0