Det är fredag!

Nu har jag drömt 2 nätter i rad att jag föder en pojke. Det förvirrar mig. 

Idag lämnade jag Junia på dagis vid nio sen hämtade jag massa lampor och vidare till etuna. Höll på att kissa på mig. Resvägen är fan det värsta just nu, för när bebisen verkligen trycker mot blåsan finns det nästan ingen hejd. Men jag klarade mig...igen. 
Ja sen gick det undan på jobbet. Gjorde klart dec-pärmarna som ska lämnas för bokföring på måndag. 

Ja vad mer har denna fredag att erbjuda? Middag i form av biff, potatisgratäng och sås. Kim fixar allt. Jag sitter i soffan med ett glas rött, SKOJA, med ett glas zero. Men ja, jag längtar efter rött vin.

Efter min jobbiga natt sön-mån så har det inte känts något alls (förutom rörelserna från bebisen) i magen eller nedåt. Lite ilande ibland men inget sådär märkvärdigt. Men det är ju ändå 16 dagar kvar till bf. 

Ha en skön fredag vänner, vi hörs. 




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag drömde också att jag födde en pojke när jag var gravid (innan rul).. Så nu tror jag nästan att det är en flicka.. :)

2014-01-17 @ 19:38:09
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0