BM V. 36 + 3

Ja, så var det återigen dags för att titta till bebbo. 
Lågt och fint blodtryck, vågen stod på 65 kg (samma som förra gången), lyssnade på hjärtat (150), hon kände att bebisen sjunkit ner ordentligt och låg på plats, redo för att se dagens ljus närsom. Även om hon säger det så känns det så långt bort. Jag tror jag får vänta några veckor till. 
Vi gick igenom min graviditet och skrev hur jag vill ha det på förlossningen. 
Jag vill ha ryggbedövning även denna gång och min önskan är såklart att Kim får stanna med mig på BB om vi blir kvar någon natt. Jag var otroligt känslosam och hade ont timmarna efter att Junia hade kommit. Så önska kan man ju alltid göra. 
Amningen med Junia fungerade bra på direkten så det står också med (att jag verkligen vill att det ska funka innan jag lämnar bb) 
Ja, sen var det inte så mycket mer att tillägga.
-får se om vi ses nästa gång, 23 januari sa Lena. 
Jaaaa tänk om... 




Kommentarer
Postat av: josefin anero

Ååh, är så avis på att ni är så nära! Kram på er

Svar: Vänta du bara, du är typ ikapp snart ;)
emelie

2014-01-09 @ 20:01:27
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0