Torsdag

Imorse kom mamma hit och tog med sig Alicia och Wilma hem till sig. Jag gick till tandläkaren. Fyllde en mjölktand, jepp jag har fyra mjölktänder kvar och de kommer jag inte bli av med för det finns inga tänder under som vill komma fram. De sitter ganska långt bak så dem syns inte. 
Efter tandis gick jag hem till mamma, hon bjöd på fisk/räk soppa med saffransaioli. Åå så gott! 
Kl 13 var vi på sjukhuset och gjorde hörseltest på Alicia. (Har skjutits upp flera veckor nu eftersom bebisarna måste vara helt friska från förkylning när testet utförs) 
Testet gick bra och hon fick OK på båda öronen. Skönt! 


Jag vägde mig idag också. 58 kg. Taggad till att bli "mig själv" igen. 
Men jag tänker vänta med zumban tills jag fått ok från BM. Det är min degiga mage som är det största problemet om jag säger så. Resten av min kropp är back on track typ redan nu, men om jag inte minns helt fel tog det ett år för mig att bli av med degen. 


Hörs sen! 



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har också kvar mjölktänder.. 2 stycken. Lustigt!


Svar: Haha jaa, det är ju inte jättevanligt precis :)
emelie

2014-02-28 @ 09:52:41
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0