tjoho

Jag är uppe! Å vad skönt, är inte helt hundra i magen än, men mår ok. Har inte vågat äta riktigt än, men dryck går ju ner utan problem.
Igår hjälpte mamma mig och hämtade Junia från dagis kl 13, sen hämtade Kim henne när han slutat jobbet.
Jag behövde de där timmarna med sömn. Man blir så nere när man känner sig helt tom på energi. Man vill ju vara extra stark och peppad nu när det kan sätta igång närsom. YES nu kör vi liksom istället för att ligga och önska att det verkligen inte ska sätta igång.
 
Natten har varit bra och vi har varit i badparken och åkt snowracer nu på förmiddagen. JÄTTEtrist med blötsnö bara... blir ju inte direkt fart i backen då, och lite duggregn i luften. Näe... så typiskt när vi är lediga och tillsammans. Men Junia tyckte det var lika kul för det, och Kim fick ju anstränga sig lite mer genom att springa omkring i blötsnö hehe. Jag och Wilma stod och hejade på, (åkte en gång men nådde knappt fram till ratten)
 
Ja, hörrni. Det blir ett februari-barn det här. Jag ville ju det. Att barnen skulle få en varsin månad. Känner mig lyckligt lottad. I morgon är det BF-dagen. HUUUUUUUUUUUUUR SJUUUUUUKT??!???!?!?!?!??!?!?!?
jag fattar inte...ja. nä. jag vet inte vad jag ska skriva...

 
Ikväll är det ju mello också. Part 1. ska bli roligt att denna cirkus drar igång igen, känns bra med mello-lördagar framöver med en liten bebis här hemma.
 
Ikväll kommer Sarah, Daniel. Danne och Gurra över och kollar med oss. Vi ska beställa hem lite mat och bara umgås. ska bli skönt att snacka av sig lite... :)
 
Ha en skön lördag. Hej.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0