Farligt goda

Asså kakorna som jag gjorde igår blev hur goda som helst! Ska försöka spara några till lördag då mormor och Hans kommer hit. (Men det är svårt att låta bil) 
Jag ska faktiskt baka semlor idag. Har aldrig gett mig på det så det ska bli kul att se och smaka resultatet. 
På måndag ska jag ta tag i "träningen" dvs gå ut och gå med barnvagnen. Hehe lagom tycker jag ;) 
Fick boken träning för nyblivna mammor av Kim för ett tag sedan, hade önskat mig den. Och den verkar jättebra och peppande så det ska bli kul att börja med lite övningar också. 





Kommentarer
Postat av: josefin anero

åååh den där vill jag ha! har läst om den ett par gånger... kram

2014-02-28 @ 16:23:02
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0