En hälsning

Jag är alldeles för känslosam för att prata i telefon och jag orkar inte svara på sms. 
Jag skriver här för jag vet att ni läser. Ni som behöver veta. 
Jag och Alicia är inlagda på Huddinge pga att hon har fått rs-viruset. 
Läget är stabilt, hon sondmatas, får syrgas och varannan timme koksaltlösning i en mask. 
Jag försöker pumpa så mycket det bara går men min mjölk strejkar ju eftersom jag är så orolig. 
Såklart att det är en lättnad att vara här och få bästa hjälp men fy fan... Mina tårar tar aldrig slut. 













Kommentarer
Postat av: Nina

Gud vad ledsen jag blev när jag läste detta, vilken start hon fick i livet lilla vännen. Stort stort krya på. Kan inte ens tänka mig hur det känns, ni måste vara utom er av oro:(

2014-02-15 @ 23:11:27
URL: http://vaskelainen.blogg.se
Postat av: Therese

Men fy va hemskt! Stackars liten! Krya krya ordentligt nu

2014-02-15 @ 23:44:03
URL: http://lillabu.devote.se
Postat av: josefin anero

Alltså, som sagt, jag vet FORTFARANDE inte vad jag ska skriva, jag ska inte skriva att jag förstår hur det känns eller hur ont det måste göra, men jag vet ju kärleken man har för sina barn och hur väl man vill dem, å så blir det så jäkla tokigt och orättvist på nått sätt ändå!! Bloggen och allt annat får väl ligga på is sålänge läget är som det är. Du behöver först och främst finnas där och vara mamma åt två små barn.... återigen skickar vi styrkekramar och tankar till er och jag hoppas verkligen att lilla Alicia är på bättringsvägen snart!

2014-02-16 @ 06:22:40
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Lilla vännen :( Hoppas hon mår bättre snart! Skickar styrkekramar <3

2014-02-16 @ 07:59:34
URL: http://mikaelita.blogg.se
Postat av: caroline

Lilla gumman då. Hoppas de försvinner snabbt

2014-02-16 @ 15:28:44
Postat av: Lisa

Nej stackars liten. Mitt kusinbarn fick det också typ i den åldern alicia är i och denna lilla tjej är så stark nu. Tänker på er. Kram

2014-02-16 @ 15:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0