BM V.39 + 3

I torsdags så var jag hos barnmorskan igen. Jag tog en promenad. Det var inte så smart för jag mådde verkligen inte bra. Men så kan det ju vara, antingen var det bebisen som låg och tryckte på nerver, eller låg så pass långt upp och kom åt så jag mådde så dåligt. Eller så var det nån bakterie som inte hörde hemma i kroppen. Vem vet.
Vi pratade iaf om det och hon sa att jag kunde köpa åkesjuketabletter på apoteket om jag ville testa, men njä jag skippade det. Annars vila, vila, vila och ladda upp.

Men som vanligt så tog kollade vi att allt stod rätt till. Urinprov check, blodtryck 90/60, vikt 65 kg, fosterljud 146, magen hade vuxit till sig och hamnat precis på mittenkurvan, hon uppskattade att bebisen väger lika mycket som Junia gjorde när hon föddes (lite mindre kanske) alltså runt 4000 g.
 
Så det VAR sista besöket utan en bebis på utsidan bestämde vi. Men i fall att så sa vi att vi ses på torsdag igen om inget händer :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0