Mitt 2014

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag blev tvåbarnsmamma! Det var och är en upplevelse utöver det vanliga. Jag födde även utan bedövning - första och sista gången jag provade på det. 
Var på min första möhippa ever! 



2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag lovade att få tillbaka min ursprungliga kroppshydda och lyckades :) 


3. Blev någon av dina vänner/bekanta föräldrar i år?
Andrea fick Ellen. MJ fick Spencer och Carro fick Ludwig. (Om jag har glömt någon nu så skäms jag!)


4. Dog någon som stod dig nära?
Min hund Wilma som jag haft sedan jag var 13 år ,somnade in i somras (helt oväntat) 



5. Vilka länder besökte du?
Maj - Grekland 
Juni - Spanien
Juli - Polen 
Juli- aug- Grekland 







6. Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015?
Ett stort fint hus, gärna vid vattnet. 



7. Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?
3 februari - Alicias födelse



8. De bästa nya människorna?
Mary Jane helt klart! (Och hennes goa familj!)


9. Största misstaget?
Mitt största misstag var att hålla allt inne och att jag inte talade om när jag mådde dåligt. När Alicia var sjuk och tiden efter hade jag nog en släng av depression. 



10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, inte mer än vanligt. 

11. Bästa köpet?
Som alla andra år är våra resor livets investering! 



12. Vad spenderade du mest pengar på?
Förutom mat, Resor. 



13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag blev riktigt glad när Kim överraskade mig med weekend till Spanien. 



14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om2014?
Alla låtar från vår skiva vi hade med oss till Sarahs möhippa i Warszawa! 



15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tråkigt nog ledsnare. Pga av en dålig start för Alicia. Det påverkade mig mycket... 



16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inget jag kommer på här och nu...

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Som vanligt, oroat och grubblat mindre. 

18. Hur tillbringade du julen?
Julafton firades med familj hos min bror i Nykvarn. 


19. Blev du kär i år?
Jag blev kär i Alicia ❤



20. Favoritprogram på TV?
Sveriges mästerkock

21. Bästa boken du läste i år?
Analfabeten som kunde räkna

22. Något du önskade dig och fick?
En till dotter

23. Något du önskade dig men inte fick?
En son

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2014? 
Blev firad av lilla familjen och fick en weekend till Spanien samma vecka. 

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Såklart skulle jag önska att vissa saker inte hade inträffat 2014 men nu blickar jag framåt mot 2015...

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2014?
Min stil har varit basic-svart. 



27. Vad fick dig att må bra?
Lagad mat på bordet efter jobbet - varje kväll, jääääkligt uppskattat Kim! 

28. Vilken kändis var du mest sugen på? Vet iaf en kändis som jag INTE var sugen på - Kanye West finns ingen mer irriterande man än han ;) 

29. Vem saknade du?
En person jag saknar varje år är Cecilia. Ses så korta perioder på ett långt år. Så trist! 





Kommentarer
Postat av: Mary Jane

Du är överlägset bästa nya personen i mitt liv! 😍😘

Svar: 🙌❤
emelie

2015-01-02 @ 16:30:56
URL: http://mscortez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0