Dan före dan före dopparedan

Igår så bockade jag av allt på min to do list.
Jobbsaker ✔
Hämta beställda julklappar ✔
Köpa julfrukost till jobbet ✔
Beställa Junia's tårta ✔
Köpa ännu ett par julklappar ✔
Systemet ✔

När jag var klar med det jobbade jag och var hemma 19.15. 
Junia kom hem kl 20 (hon var hos Kims morfar och firade lite jul) 

Då var det bara på med pyjamas och så fick hon klä sin gran (eller vi hjälptes ju åt) med säkert 50 färgglada kulor. Den blev så snygg. Sen var vi tvungna att provdansa och Junia sjöng upp på källarbacken (som dem sjunger på julen i alla vi barn i bullerbyn) och små grodorna. 
Det var en mysig kväll. En varsin glögg fick mamma och pappa också 🎄




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0